Translate

Tuesday 18 December 2012

Før avreise

Jeg skal til Fiji, New Zealand og Australia i tilsammen en måned og jeg reiser på fredag. Alt etter internett-tilgang tenkte jeg å skrive litt her og legge ut noen bilder eller videoer.
Syklonen Evan herjet Fiji i går: http://tvnz.co.nz/world-news/fiji-begins-repair-cyclone-evan-destruction-5296918.
Jeg har allerede innstilt meg på at dykkeparadiset ikke kommer til å vise seg fra sin beste side dessverre. Det kan gå mange uker etter en slik storm før vannet klarner og revene er tilbake til sitt normale. Jeg får bare håpe at det ikke har vært for mye fysisk skade på dem.

Tenkte å begynne å pakke litt i dag - på tide kanskje? Kvir meg litt til flyturen som tar 33 timer med mellomlanding i London og Hongkong.

No comments:

Post a Comment

Skriv gjerne en kommentar, ris eller ros, begge deler er like ønsket ;)
Please write a comment if you like the post or not. All feedback are welcome.